Volgers

vrijdag 6 juli 2012

DT-lid Patricia




Mijn naam is Patricia ik ben 32 jaar, ik ben getrouwd met Sander, samen hebben we 2 schatten kinderen Naomi bijna 8 en Boas bijna 2.
Ik maak al vanaf mijn 14e kaarten ik ben begonnen met 3d met diverse technieken, vanaf 2003 ben ik ook begonnen met scrappen (vooral mini albums) en vlak erna met stempelen, vooral ook omdat je deze 3 dingen goed kunt combineren ;)
Ik vind het 
leuk naar rommelmarkten / braderien te gaan om koopjes te jagen waar ik weer lekker mee aan de slag kan. Ook wandelen of fietsen we veel met de kinderen gaan af en toe naar de kinderboerderij of zitten samen aan tafel te knutselen.
 
Ik ben verzorgende van beroep en heb een hele leuke bijbaan bij het postkantoortje in de straat waar ik 1 vaste dag in de week aanwezig ben.
 
nou wil je mijn creaties zien kijk dan even op 
http://patriciasscrapfun.blogspot.nl/ 
 
groetjes patricia

1 opmerking: