Volgers

maandag 4 februari 2013

Challenge Februari


Nieuwe maand, nieuwe challenge.
Makkelijk thema deze keer:
Alles Mag als 't maar iets met de lente te maken heeft!

We hebben zin in vrolijke lente-kaartjes! :-) Weg met de winter...!! We zijn erg benieuwd!


Prijs
De prijs is een Marianne Design stempel van Don & Daisy naar keuze.
De verschillende stempels vind je hier
Welke zou jij kiezen? :)

De winnaar van de challenge van januari is Mija! Prachtige inzending heb je gedaan! Gefeliciteerd! Stuur jouw gegevens even naar scrapkaartchallenge@gmail.com, dan zorgen we dat de prijs in orde komt!


Onderstaande voorbeelden zijn van het DT-team. Er komen nog wat voorbeelden bij, dus houd het blog in de gaten komende week!


Catharina

Patricia

Glenda

Anouk



8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige voorbeelden zijn er weer gemaakt, super en Mia gefeliciteerd. Tof voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wat een leuke verrassing op de maandag. Bedankt Anita.

    Wat mooie en frisse voorbeelden .Ik heb er ook zin in en ga mijn best doen.

    Warme Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie DT creaties...Mia proficiat! Ik zou niet weten welke van de stempels ik zou moeten kiezen...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Thema!! Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De voorbeeldcreaties zijn weer prachtig dames! Een heerlijk thema en een fantastische prijs!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Probeer na lid worden mijn lentekaartje op jullie blog te zetten.

    Het lentekaartje staat op de bladzijde van zaterdag 23 februari 2013.

    Hoop dat dat goed is gedaan.

    gr Leny w.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie voorbeelden zijn er gemaakt. erg leuk om te zien.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal. IK heb op de val reep mijn kaartje nog opgegeven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen