Volgers

donderdag 5 juli 2012

DT-lid Liesbeth



Ik ben Liesbeth Sprangers Akkermans, woonachtig in het Brabantse Rijen, 53 jaar en getrouwd met Ton, wij hebben samen 4 kinderen, ieder 2. Mijn zoon Roy van 27 woont op zichzelf mijn dochter Leonie van 25 woont nog bij ons, net als onze hond en poes.
Ik ben al zolang ik me kan herinneren creatief bezig, veel achter de naaimachine, op aan de slag met breinaalden en haaknaald, verder veel geborduurd, poppen gemaakt met klei en begonnen met 3d kaarten maken, nu vooral scrapkaarten en kleine projectjes.
Naast deze hobby hou ik van wandelen dat doe ik samen met mijn man, bij voorkeur Lange Afstandswandelingen.
Ik hoop dat ik een creatieve bijdrage kan leveren aan dit challengeblog.
Mijn blog waar al mijn creaties terug te vinden zijn is : 
http://kaartjesvanliesbeth.blogspot.nl/

1 opmerking: